سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ابزارهای مورد استفاده در وردپرس

صفحه خانگی پارسی یار درباره

آموزش ساخت اکانت Moz Pro رایگان

    نظر

یکبار هزینه کنید و برای همیشه از بهترین سرویس های سایت MOZ Pro بصورت رایگان استفاده کنید.

همانطور که می دانید Moz Pro یکی از بهترین ابزارها برای تحیل بک لینک های سایت رقبا است و توسط این ابزار ارزشمند می توانید بک لینک های با کیفیت زیادی را پیدا کنید. علاوه بر این سایت ماز داشبوردی به شما می دهد تا بتوانید در آنجا کمپین های خود را ایجاد کنید و سئو سایت خودتان  بصورت حرفه ای تحلیل و آنالیز کنید.

 

حتما می دانید برای استفاده از اکانت Moz Pro بایستی اشتراک ماهیانه آن یا نسخه آزمایشی 30 روزه آن را تهیه کنید که برای اینکار نیاز به کارت اعتباری معتبر دارید. البته سایت های ایرانی زیادی هستند که اکانت های Moz Pro را با قیمت کمی به شما می فروشند. اما مشکلی که هست اینه که شما هر ماه باید هزینه ای را برای خرید اکانت سایت ماز کنید و شاید این برای شما به صرفه نباشد.

 

اما در این آموزش به شما یاد میدهم تا هر چندتا که دوست داشته باشید اکانت یک ماهه Moz Pro برای خود بسازید و حتی آن ها را به افراد دیگر بفروشید. دقیقا تمام سایت هایی که همین حالا اکانت Moz Pro یک ماهه را با قیمت های مختلف به شما می فروشند از همین روش استفاده می کنند.

 

 

همانطور که می بینید هزینه ای که قرار است بابت این آموزش پرداخت کنید کمتر از هزینه یک اکانت موز پرو یک ماهه است. البته با این آموزش به راحتی می توانید هزاران اکانت موز پرو بسازید.

 

به جای اینکه هر بار برای خرید اکانت یک ماهه Moz Pro هزینه کنید یک بار هزینه کنید و هر وقت که دوست داشتید برای خود اکانت یک ماهه موز پرو بسازید. بدون اینکه بخواهید هر بار هزینه کنید.

 

توجه داشته باشید که این آموزش برای یک بار ساخت اکانت Moz Pro نیست! توسط این آموزش هر زمانی که اراده کنید می توانید اکانت جدید یک ماهه موز پرو برای خود و دیگران بسازید.

 

برای خرید آموزش ساخت اکانت موز پرو رایگان به لینک زیر مراجعه کنید :

 

آموزش ساخت اکانت Moz Pro رایگان