سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ابزارهای مورد استفاده در وردپرس

صفحه خانگی پارسی یار درباره

وردپرس جدید برای وردپرس 5.0 در اینجا است!

    نظر

 

وردپرس جدید برای وردپرس 5.0 در اینجا است!

 

وردپرس 101 برای Gutenberg و WordPress 5.0 به روز شده است

آیا آمادگی یادگیری نحوه استفاده از ویرایشگر بلاک جدید در وردپرس 5.0 را برای ساختن وبلاگ شخصی ، سایت تجاری یا فروشگاه آنلاین خود دارید؟ دوره بسیار پرطرفدار WordPress 101 ما کاملاً جدید است ، کاملاً بازنویسی شده از سطح زیر و تا 34 ویدیو گسترش یافته است. ببینید چه چیز جدیدی است!

ما نمی توانیم بیشتر هیجان زده شویم که دوره جدید وردپرس 101 کاملاً بازنویسی شده برای مبتدیان را اعلام کنیم. در اوایل سال جاری ، ما دهمین سالگرد خود را جشن گرفتیم . از سال 2008 ، ما 25 بار فیلم های وردپرس 101 را به روز و دوباره ضبط کردیم. اما این نسخه متفاوت بود.

همانطور که می دانید وردپرس 5.0 در تاریخ 6 دسامبر منتشر شد. و این تغییرات بزرگی را برای ویرایشگر به ارمغان آورد ... در واقع ، یک بازنگری کامل از تجربه ویرایش که همه ما آنرا شناختیم و دوست داریم. ویرایشگر بلاک جدید ، با نام "گوتنبرگ" ، روشی کاملاً جدید برای ایجاد صفحات و رسانه های غنی از رسانه را معرفی می کند که به سادگی قبلاً در وردپرس امکان پذیر نبوده است ، بدون آنکه به افزودنی های شخص ثالث مراجعه کنید.

ویرایشگر فعلی ما را در طی 14 سال گذشته به دست آورد. ما می خواهیم گوتنبرگ 14 روز آینده ما را بدست آورد. "مت مولنویگ ، خالق وردپرس

به همان روش ، دوره اصلی WordPress 101 ما برای ده سال گذشته به همه ما خدمت کرده است. تقریباً سه میلیون نفر دقیقاً مثل شما آموزشهای ویدیویی وردپرس ما را طی این سالها مشاهده کرده اند! اما احساس کردیم وقت آن رسیده که کل دوره خود را دوباره فکر کنیم.

بنابراین ، ما اسکریپت هایی را که به آن اعتماد کردیم و به روز کردیم ، برای یک دهه گذشته واگذار کردیم و از ابتدا شروع کردیم. یک تجربه جدید در ویرایش WordPress نیاز به یک رویکرد جدید برای سوار شدن به کاربران جدید وردپرس دارد.

یک تجربه جدید در ویرایش WordPress نیاز به یک رویکرد جدید برای سوار شدن به کاربران جدید وردپرس دارد. سری آموزش های ویدیویی کامل وردپرس 101 توسط @ WP101 را ببینید!
بنابراین ، در وردپرس 101 چه جدید است؟

خلاصه ... همه چیز ما این دوره را به بخشهایی تقسیم کرده ایم که محور فعالیتهایی است که یک کاربر وردپرس می خواهد ابتدا یاد بگیرد: شروع کار> ایجاد محتوا> شخصی سازی سایت شما> کاوش در بلاک ها> مدیریت سایت شما

دوره جدید به 34 درس ویدیویی گسترش یافته است که هر یک از آنها بیش از 5 دقیقه وزن ندارند.

به علاوه ، 7 فیلم اول اکنون کاملاً رایگان هستند ، بنابراین هر کسی می تواند مقدمه ای مناسب با وردپرس 5.0 دریافت کند.

طرح درس دوره وردپرس 101 را مشاهده کنید

برای بررسی کامل وردپرس 101 آماده هستید؟

ما فکر می کنیم قصد دارید با ویرایشگر بلوک کامل WordPress ، محتوا ایجاد کنید ، اما قطعاً با یک منحنی یادگیری همراه است.

این که آیا شما در حال ساختن یک وبلاگ شخصی ، یک سایت تجاری برای شرکت خود یا حتی یک فروشگاه اینترنتی هستید ، این دوره به شما اصول اساسی نحوه استفاده از WordPress را برای ساخت وب سایت شخصی خود - در کمتر از دو ساعت - آموزش می دهد.

با پایان این دوره ، شما می دانید چگونه وب سایت وردپرس خود را ایجاد و مدیریت کنید. شما یاد می گیرید که چگونه از ویرایشگر Block All-in-WordPress استفاده کنید تا طرح های سفارشی غنی از رسانه ایجاد کنید. و در افزودن تصاویر راحت خواهید بود و با استفاده از Customizer برای طراحی سایت خود شخصی سازی خواهید کرد.

اما بهتر از همه ... لازم نیست که در خلاء یاد بگیرید. هر روز ، مربیان WordPress ما در انجمن راهنمایی ما به سؤالات وردپرس از اعضای ما پاسخ می دهند . بنابراین ، هنگامی که به کمک نیاز دارید ، کافی است دسترسی داشته باشید و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا شما را به راه خود برگردانیم.

برای شروع آماده هستید؟ طرح کلی دوره جدید WordPress 101 را بررسی کنید ، سپس هفت فیلم اول را بصورت رایگان تماشا کنید. شما را در دوره می بینید!

https://www.plaza.ir/mag/139904/271290/website-design-guide-and-starting-an-online-business/

https://www.wp101.com/wordpress-101-all-new/